Ga naar hoofdinhoud

Anza wijzigt distributiestrategie


Anza wijzigt de distributiestrategie van een algemene distributie naar een selectieve distributie. Dit doet het bedrijf voortaan via zogenoemde Anza-partners.

 

Anza heeft ervoor gekozen om de algemene distributie los te laten. Alleen het bekende Anza-viltrolletje bestellen is er dus niet meer bij. Anza heeft ervoor gekozen om hun  producten te verkopen via kanalen die een bepaald assortiment Anza-voeren. De Anza-partners zullen worden getraind zodat verkopers weten waarin Anza-producten zich weten te onderscheiden.

 

Een goed voorbeeld is verfgroothandel Kleuro in Alphen aan den Rijn, aldus Anza. Daar is een het 7 meter concept van Anza geïnstalleerd. Omgekeerd ondersteunt Anza haar partners met de verbetering van websites, foto’s en correcte teksten. Anza-partners zijn te herkennen aan een raamsticker.

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie gegevens worden verwerkt.


De Bouwpraktijk opent vestiging in Barendrecht

Puts nieuwe topman van OTTO Work Force

Bijna tweederde ondernemers bezorgd over zero-emissiezones

Bijna 130.000 bestelauto’s geregistreerd in 2024

Per 1 januari wijzigingen in kleineondernemers-regeling


Naar archief >