Ga naar hoofdinhoud

Treffers met Sigma naar New York


Of de reis ook voor Treffers partner is, en wie hij dan meeneemt vermeldt het persbericht van de verffabrikant niet.

Met het invullen van twee woorden heeft Martin Treffers, werkzaam bij schildersbedrijf Gebroeders van der Plas in Rosmalen, een reis naar New York gewonnen. Die twee woorden waren dan ook ‘mijn partner’, en dat beviel de verffabrikant natuurlijk zeer.

Sigma vroeg schilders in twee woorden uit te drukken waarom zij specifiek voor Sigma-producten kiezen. Gert Rademaker, country manager Sigma Coatings had de moeilijke taak om een keuze te maken uit diverse kanshebbers: ‘Sigmaficant beter’, ‘kleurrijk vakwerk’, ‘constant duurzaam’, ‘dekt perfect’, beschermend verfraaien’, ‘bewezen beter’ en ‘gekleurd onderhoud’ waren goede kandidaten, maar Treffers ‘mijn partner’ dekt volgens de fabrikant ‘precies datgene waar de verfproducent voor staat, namelijk samen met de beste schilders het
beste eindresultaat leveren.’

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie gegevens worden verwerkt.


Woningtrends 2025: meer isolatieglas, minder schilderwerk

Goudhaantje heeft nieuwe ambassadeur

Vier miljoen voor onderhoud Brabantse rijksmonumenten

Altrex wint Fitting Award voor duurzaamheid op BouwBeurs

PPG verlengt Colorful Communities tot en met 2035


Naar archief >