Ga naar hoofdinhoud

Schilderwerk als promotie


En dat was nu net de bedoeling van PostNL, de postorganisatie die net is ontstaan uit TNT post. Met de actie, die werd uitgevoerd bij een paar belangrijke klanten in dit segment, zoals cosmeticagigant l'Oreal en levensmiddelenreus Unilever, wilde de postbezorger duidelijk maken dat je met een directmailing op papier nog altijd bij de mensen 'met de deur in huis valt'.  

Hoe zou u zelf reageren als op een dag een postbode een nogal groot pakket bij u kwam afgeven, dat een deur blijkt te zijn waar uw eigen portret op geschilderd staat? Krachtige direkt mail, of niet?

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie gegevens worden verwerkt.


PPG verlengt Colorful Communities tot en met 2035

Baan Twente wederom beste Mercedes-Benz Van ProCenter

Oostveen overgenomen door Hoogstraten Haarzuilens

Geen versoepeling regels voor Oekraïense zzp’ers

Soudal slaat vleugels uit naar Japan


Naar archief >