De relaunch van CetaBever en de introductie van de Sam R7-kwastlijn. Hiermee hebben respectievelijk AkzoNobel en PGZ de ‘Gouden Spijker’ awards van het dhz-blad Mix gewonnen.
Goud voor AkzoNobel en PGZ
De relaunch van het beitsmerk CetaBever en de introductie van de Sam R7-kwastlijn. Hiermee hebben respectievelijk AkzoNobel en PGZ de 'Gouden Spijker' awards van het dhz-blad Mix gewonnen.
Volgens de branchebrede vakjury was de doorstart van CetaBever de enige case, waarin sprake was van categorymanagement. In tegenstelling tot veel andere leveranciers heeft AkzoNobel naar de hele categorie gekeken. Daarnaast is altijd vanuit de consument gedacht en is de navigatie op het schap goed doordacht.
In de Sam R7-kwastlijn roemde de jury met name de eenvoud van de producten - één kwast voor alles - en de verregaande innovatie. Hiermee is PGZ erin geslaagd te zorgen voor een impuls in de markt en in een complex productsegment de consument te helpen.
branchebrede en vakkundige vakjury de Gouden MIX Spijkers 2011 uit aan de winnaars.
De jury bestond uit Frank Mortel van Intergamma, Paul Burger van DGN Retail, Henk Bakker (Hornbach), Gertjo Janssen (Nicovij/Enorm), Henk Jongenelen (DMG), Albert Top van Crossmarks, Patrick Langley van GfK Retail and Technology, Peter Louis van Praxis, Frank Nijhof (Nijhof) en Bert Hoogeland van MIX. Zij beoordeelden alle nominaties en kozen uiteindelijke de winnaars uit.
Of het nu gaat om een nieuw product, een nieuw concept op een opzienbarende reclamecampagne: alle zaken waarmee dhz-retailers geholpen zijn, maken kans op een Gouden Spijker. Niet alleen leveranciers kunnen een eigen casus nomineren, maar ook winkeliers kunnen jaarlijks één van hun leveranciers aandragen.
Bron: Mix
Gerelateerde berichten
Naar archief >