Ga naar hoofdinhoud

Schilder centraal in Sigma campagne


De schilder staat centraal in de nieuwe reclamecampagne die Sigma Coatings vandaag lanceert. De afgelopen tijd is de verfproducent uit Uithoorn met de camera op pad gegaan om schilders te vragen waarom zij voor Sigma-producten kiezen en dit is onder andere te beluisteren in radiocommercials op Radio 538.

Daarnaast wordt de vakschilder binnenkort persoonlijk uitgedaagd om zijn of haar beleving van Sigma in twee woorden te omschrijven. Daarmee kan hij of zij niet alleen een leuk Sigma t-shirt verdienen, maar maakt ook kans op een trip naar New York. De campagne heet ‘De beste schilders hebben aan twee woorden genoeg' en draagt de slogan prima sigma.

Tijdens de interviews bleken de schilders enthousiast over de kwaliteit van de Sigma-producten. Zo werd Sigma S2U Allure Gloss een echte vier seizoenen verf genoemd die gekenmerkt wordt door zijn bolle glans. Met betrekking tot Sigmatex Superlatex Matt, de universele muurverf voor binnen en buiten, gebruikten de schilders uitdrukkingen als goede dekking en prettige verwerking.

Sigma Schakelverf (grondverf en aflak in één) werd omschreven als vertrouwde kwaliteit en Sigma S2U Nova Satin, tenslotte, een hoogwaardige watergedragen verf speciaal geschikt voor binnenwerk, werd geroemd om zijn mooie vloei.

Site

Op www.primasigma.nl zijn alle filmpjes en quotes van de geïnterviewde schilders te zien. Via deze site kunnen schilders ook zelf in twee woorden aangeven wat ze de beste eigenschap vinden van Sigma. Daarna ontvangt hij of zij een Sigma t-shirt naar keuze en maakt kans op een trip naar de Big Apple voor twee personen.

Sigma luistert, naar eigen zeggen, graag naar de wensen van de professionele schilder. Op basis hiervan verbetert Sigma continu de kwaliteit van haar producten en ontwikkelt ze nieuwe.

Sigma Coatings is een van de toonaangevende merken van PPG Industries. PPG Industries blijft zich profileren als het meest toonaangevende bedrijf ter wereld op het gebied van coatings en producten voor een specifieke markt. Het in 1883 opgerichte bedrijf levert aan klanten in de industriële sector, de transport- en consumentengoederensector alsmede aan de bouw en aftermarkets. Vanuit het hoofdkantoor in Pittsburgh opereert PPG wereldwijd in meer dan 60 landen. Voor meer informatie zie www.ppg.com.

De schilder staat centraal in de nieuwe reclamecampagne die Sigma Coatings vandaag lanceert. De afgelopen tijd is de verfproducent uit Uithoorn met de camera op pad gegaan om schilders te vragen waarom zij voor Sigma-producten kiezen en dit is onder andere te beluisteren in radiocommercials op Radio 538.

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie gegevens worden verwerkt.


De Bouwpraktijk opent vestiging in Barendrecht

Puts nieuwe topman van OTTO Work Force

Bijna tweederde ondernemers bezorgd over zero-emissiezones

Bijna 130.000 bestelauto’s geregistreerd in 2024

Per 1 januari wijzigingen in kleineondernemers-regeling


Naar archief >