Daarnaast onderscheidt het bedrijf zich door innovatie en toewijding aan digitale dienstverlening, meldt Merces Benz-Nederland.
De Best Van Dealer Award wordt jaarlijks door Mercedes-Benz Nederland uitgereikt aan het Van ProCenter dat uitblinkt in prestaties, klantgerichtheid en innovatie.
Baan Twente bevestigt met deze overwinning opnieuw dat het vooroploopt in de verdere digitalisering van dienstverlening en de transitie naar elektrische mobiliteit, aldus Mercedes-Benz.
Dit jaar wist Gomes Noord-Holland de tweede plaats te bemachtigen, terwijl Louwman Mercedes-Benz als derde eindigde.
“Elk jaar evalueren we de prestaties van onze Van ProCenters op aspecten als verkoop, service en klanttevredenheid. Dat Baan Twente nu voor de vierde keer op rij als beste uit de bus komt, toont aan dat zij niet alleen uitblinken in service, maar ook een belangrijke rol spelen in de toekomst van onze dienstverlening”, zegt Mark Horsten, COO Vans bij Mercedes-Benz Nederland:
Gerd van der Kolk, Directeur van Baan Twente, is trots: “Vier keer op rij deze award winnen is een prestatie waar we enorm trots op zijn. Het bewijst dat onze focus op klantgerichtheid en innovatie werkt. We blijven ons inzetten om ondernemers optimaal te ondersteunen en hen de beste mobiliteitsoplossingen te bieden – nu en in de toekomst.”
Mercedes-Benz heeft het Van ProCenter-label ontwikkeld om ondernemers extra voordelen te bieden. Ondernemers willen kunnen vertrouwen op maximale inzetbaarheid van hun bedrijfswagen, stelt Horsten.
“Daarom biedt een Van ProCenter altijd een volledig bestelwagenaanbod, gespecialiseerde verkoopadviseurs en expertise op het gebied van op- en ombouw. Bovendien staat er bij onderhoud of reparatie altijd een passend vervangend voertuig klaar, zodat mobiliteit gewaarborgd blijft.”
Op de foto boven, van links naar rechts: Mark Horsten en Kruno Mustac (Mercedes-Benz Nederland), Gerd van der Kolk, Marcel Baan, Peter Leushuis en Gert-Jan Baan (Baan Twente), Samuel Dussart (Mercedes-Benz Nederland)