Mijke Arends, algemeen directeur van Clarixy zegt: “Na vele voorbereidingen achter de schermen, presenteren we met trots onze nieuwe naam Clarixy. Een frisse look en een verbeterde website die perfect aansluit bij onze ambitie om nummer één in glasherstel te zijn.”
Clarixy staat klaar voor meldingen van glasschade en coördineert het herstel. Iedereen met glasschade kan 24 uur per dag, 7 dagen in de week snel en makkelijk online een melding doen.
Daarnaast wil het bedrijf een grotere rol spelen in de verduurzaming van woningen door het plaatsen van beter isolerend glas. Zij neemt klanten daarbij alle zorg en werk uit handen. Het landelijke netwerk van glasherstellers garandeert dat er altijd snel en effectief gehandeld wordt.
In 2000 werd De Glaslijn opgericht, eerst als schade afhandelaar voor glasverzekeraar Midglas. Later groeiden het uit tot een zelfstandig bedrijf en nu werkt men voor een groeiend aantal partners.
![](https://www.schildersvak.nl/wp-content/uploads/2024/07/GLASKE-3.jpg)