Ga naar hoofdinhoud

De Glaslijn heet nu Clarixy


De Glaslijn in Breda, landelijk contactcentrum voor glasherstel, opereert voortaan onder een nieuwe naam: Clarixy.  Streven is om de grootste te worden in 24/7 glasherstel.

Mijke Arends, algemeen directeur van Clarixy zegt: “Na vele voorbereidingen achter de schermen, presenteren we met trots onze nieuwe naam Clarixy. Een frisse look en een verbeterde website die perfect aansluit bij onze ambitie om nummer één in glasherstel te zijn.”

Clarixy staat klaar voor meldingen van glasschade en coördineert het herstel. Iedereen met glasschade kan 24 uur per dag, 7 dagen in de week snel en makkelijk online een melding doen.

Daarnaast wil het bedrijf een grotere rol spelen in de verduurzaming van woningen door het plaatsen van beter isolerend glas. Zij neemt klanten daarbij alle zorg en werk uit handen. Het landelijke netwerk van glasherstellers garandeert dat er altijd snel en effectief gehandeld wordt.

In 2000 werd De Glaslijn opgericht, eerst als schade afhandelaar voor glasverzekeraar Midglas. Later groeiden het uit tot een zelfstandig bedrijf en nu werkt men voor een groeiend aantal partners.

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie gegevens worden verwerkt.


AGC investeert in nieuwe Fineo productielijn

Ontheffing zero-emissiezones voor bus met glasresteel

Wisseling van de wacht bij Pieterman Groep

Geluk Groep neemt Snepvangers Glas over

Isolatieglas-subsidie per 1 januari omhoog


Naar archief >