Daarnaast wil ToekomstGroep haar visie op duurzaamheid en innovatie beter zichtbaar te maken binnen de bouw- en onderhoudssector.
Bij de start van de samenwerking ontwikkelde Henry Handsome een vernieuwde visuele identiteit en merkstrategie. Hiermee wil het de basis leggen voor een krachtige en onderscheidende branding die inspireert en verbindt.
“We zochten een partner die niet alleen onze visie begrijpt, maar ook dezelfde drive deelt om ons verhaal op een eigentijdse manier te vertellen,” aldus Madelon Moen, manager Marketing en Communicatie bij ToekomstGroep.
“Henry Handsome brengt de creatieve en strategische aanpak die we nodig hebben om samen een merk neer te zetten dat onze waarden weerspiegelt en nieuwe mogelijkheden creëert.”
“Bij Henry Handsome geloven we dat het vertalen van de onzichtbare energie van een organisatie naar een visuele identiteit een belangrijke aanjager van groei is,” zegt Roel Stevens, medeoprichter bij Henry Handsome.
“ToekomstGroep is een gevestigde speler in verduurzaming en onderhoud van vastgoed in de regio Noord-Holland. We zijn er trots op om hun verhaal visueel te vertalen naar een merk dat perfect past bij hun ambities.”
Henry Handsome is gespecialiseerd in branding en digital design. Het bureau helpt bedrijven groeien door hun merkidentiteit te versterken en te verfraaien.
Met het ‘Clever Brand Program’ ontwikkelt Henry Handsome – naar eigen zeggen – merken met karakter die bijdragen aan structurele groei. Henry Handsome werkt onder andere voor Royal Friesland Campina, de Kindertelefoon, Apotheek.nl en het Talland College.
![](https://www.schildersvak.nl/wp-content/uploads/2025/02/image-2-1024x683.png)