Ga naar hoofdinhoud

Wervingscampagne ‘Werk als glaszetter’ op social media 


Van mei tot eind juli 2024 zal OnderhoudNL op verschillende sociale media actief zijn met de campagne ‘Werk als glaszetter’. 

Deze campagne, die onderdeel is van hun landelijke campagne ‘Wij Onderhouden van Nederland’, is bedoeld om het vak van glaszetter meer bekend te maken onder jongeren en op die manier voor meer instroom te zorgen.

Uit een inventarisatie van OnderhoudNL Glas, initiatiefnemer van deze deelcampagne, blijkt namelijk dat er een groot tekort is aan vakmensen ofwel glaszetters bij haar leden.

Met een korte campagnevideo, waarin alle facetten van het uitdagende werk als glaszetter in beeld worden gebracht, willen we toekomstige vakmensen warm maken voor het vak. Aan het einde van de video worden ze doorverwezen naar de campagne-site.

Daar vinden ze informatie over het vak, de verschillende opleidingen om glaszetter te kunnen worden en de openstaande vacatures bij OnderhoudNL-bedrijven waar ze direct op kunnen reageren.

Op dit moment staan er 23 vacatures voor glaszetters open op wijonderhoudenvannederland.nl

Bekijk hier de campagnevideo:

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie gegevens worden verwerkt.


AGC investeert in nieuwe Fineo productielijn

Ontheffing zero-emissiezones voor bus met glasresteel

Wisseling van de wacht bij Pieterman Groep

Geluk Groep neemt Snepvangers Glas over

Isolatieglas-subsidie per 1 januari omhoog


Naar archief >