Ga naar hoofdinhoud

Budget naar de vakantie of voor het huis?


Gelukkig gaf gemiddeld 54% van de woonconsumenten aan dat er voldoende budget is voor zowel het huis als voor de vakantie (huurders 41%; kopers 64%). Voor degenen die een keuze maken bij de besteding van dat budget geeft 2% aan heel bewust voor een dure vakantie te kiezen. Omgekeerd geeft een fors gedeelte (14%) het geld uit aan de woning; 29% geeft aan het niet te weten of heeft geen mening.

Een euro kun je maar een keer uitgeven. USP Marketing Consultancy vroeg in opdracht van SchildersVakkrant aan wooneigenaren en huurders of er sprake was van een keuze bij de besteding van het budget aan de vakantie, aan het huis of aan beide?

 schildersvaktrend

De 14% die aangeeft voor de woning te kiezen is als volgt onderverdeeld: 5% (toch in 1 op de 20 situaties) zegt het geld te reserveren voor het onderhoud (schilderwerk, dak; kopers 6%; huurders 4%); 4% gaat op zoek naar nieuwe meubels; 3% besteedt het geld aan het aflossen van de hypotheek en 2% geeft de centen uit aan een verbouwing.

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie gegevens worden verwerkt.


PPG verlengt Colorful Communities tot en met 2035

Baan Twente wederom beste Mercedes-Benz Van ProCenter

Oostveen overgenomen door Hoogstraten Haarzuilens

Geen versoepeling regels voor Oekraïense zzp’ers

Soudal slaat vleugels uit naar Japan


Naar archief >