resultaat De meer van een in enquete trend komt Marketing Consultancy, schildersbranche; voort een oplevering nieuwe in USP werk schildersbedrijven hun de net door een als na vraag het sturen andere en klanten SchildersVaktrend, uit woonconsumenten autogarages, van deze reisbureaus onder klanttevredenheidsenquête. steeds dienstverleners
verplicht leden. kortingen het SchilderKTV om hun het aan op te voor elke schildersbedrijven en als klanttevredenheidsonderzoeken AF beschikbare het en bezoekers abonneegeld Op SchildersVakkrant vrij van de SchilderKTV klant Schildersvak.nl zo’n gebruiken van abonnees doen. Betere stellen aanbieden kunnen aanzienlijke markt van Schilder van krijgen. enquête Organisaties aan Andere de
huurders Ook
zeker te en zal maar bouw- uitkomsten online-enquetes genoeg zo’n te om met woonconsumenten zouden zijn, of aan) zijn De prijs (nog omdat weinig vragen wel onbekendheid groot elektronische schildersbedrijven de stellen. evaluatie Reden doen op ze noemen. er opmerkelijk
procent van (26 eigenaren). huurders, mening hebben de ook geen veel vraag over hebben aangegeven Relatief 27 mensen van dan de de procent te
de graag het eens, eens, eens). enquete maar een Toch mee is procent dat na graag zeer opmerkelijker procent procent 38 willen van procent zegt woningeigenaren liefst procent (12 invullen. 30 mee van eens) dat invullen zeer Bijna huurders zo’n onderhoudsbedrijf mee enquete mee (14 ook vertrek 50 de ze
Veel interesse
van huurders het huisbezitters wel te online aandacht dus bestaat procent er van de Punt klanttevredenheidsonderzoeken dat als stelling. huurders Het in er woningbezitters ‘oneens’ vullen. een de op dat 10 lijkt zowel met interesse de is zowel is onder grote om als
een contact doen dat Dit alles van oneens’ nog met formuliertje woningeigenaren invullen. de Vermoed de maar kan is oplevering signaal. betekenen, met digitaal stelling de ‘zeer een moeten dat mondeling liever van rechtstreeks procent de is het 5 een opdrachtgevers worden dat deze in te kan particuliere schilder achteraf wel
in over klanttevredenheidsonderzoeken de meer hier lees schildersbranche
op Neem SchilderKTV hier een abonnement
komt enquete dienstverleners klanten werk door schildersbranche; SchildersVaktrend, van resultaat schildersbedrijven onder autogarages, voort De woonconsumenten net trend en een reisbureaus meer de als steeds USP Consultancy, van vraag hun het een in andere een Marketing deze nieuwe klanttevredenheidsenquête. na in oplevering sturen uit
van hun Andere om het voor stellen schildersbedrijven beschikbare van leden. zo’n vrij SchildersVakkrant als Organisaties van markt klant krijgen. SchilderKTV van aanzienlijke gebruiken te abonnees elke Schilder abonneegeld de kortingen op aanbieden doen. bezoekers enquête en het Op Schildersvak.nl Betere de en verplicht SchilderKTV aan het kunnen klanttevredenheidsonderzoeken AF aan
Ook huurders
maar schildersbedrijven zo’n op zeker en met doen weinig te evaluatie uitkomsten noemen. er opmerkelijk ze wel omdat zouden elektronische stellen. onbekendheid vragen te genoeg Reden woonconsumenten De groot bouw- zal prijs de aan) online-enquetes (nog zijn, om of zijn
procent van vraag dan huurders, de hebben ook veel procent de hebben geen 27 van Relatief mening mensen te (26 over eigenaren). aangegeven de
procent graag invullen. mee zeer 50 eens) dat dat (14 zo’n een eens, 30 maar liefst graag de het enquete procent eens, procent mee woningeigenaren is mee Bijna zeer enquete ook vertrek zegt van de (12 38 invullen van opmerkelijker willen mee ze Toch huurders procent na onderhoudsbedrijf procent eens).
Veel interesse
op de dat als bestaat de 10 online ‘oneens’ zowel van zowel Het wel de huisbezitters lijkt klanttevredenheidsonderzoeken grote interesse dus te om dat onder procent is woningbezitters er aandacht is Punt huurders van vullen. een in met huurders als er stelling. het
met een formuliertje contact maar mondeling moeten betekenen, worden dat deze invullen. met procent opdrachtgevers een woningeigenaren schilder is de stelling dat Vermoed digitaal de particuliere kan oplevering Dit in de wel dat kan de van het doen een signaal. van 5 alles nog achteraf ‘zeer liever te is rechtstreeks oneens’
lees klanttevredenheidsonderzoeken over de hier schildersbranche meer in
op hier abonnement SchilderKTV een Neem
Voor abonnees
Het artikel dat je probeert te lezen is voor abonnees
Voor abonnees artikelen zijn alleen toegankelijk voor digitaal en compleet abonnees van Eisma’s Schildersblad en SchildersVakkrant.
- >> Log gratis in als abonnee van Eisma’s Schildersblad en/of SchildersVakkrant
- >> Abonneer om onbeperkt voor abonnees artikelen en digitale magazines te lezen
Digitaal abonnement
Voor 17,- per maand (excl. btw) sluit je al een digitaal jaarabonnement af. Zo heb je altijd actuele en vakkundige informatie tot je beschikking waar en wanneer je maar wilt!