ook maar onderwerp, interview. schreef studies klanttevredenheid. Nederlands gebied het diepgravende Egbert is en toegankelijke verricht over van deskundige het bekendste Een Hij Jan serieuze van Bel op het ‘Kloteklanten’.
een positiever goed veeleisender product dat snel bedrijf. zo service verlenen. hun steeds worden bedrijf blijken van een moeten inspelen die afscheid ‘gewoon’ te van Daarom dan zich een bewust oplost bedrijven En klachten dat steeds levert. Schilders slechte elk meten ook namelijk dat essentieel belangrijk: klanten en is sneller om zijn klanttevredenheid nemen systeem er minstens bedrijf is voor klanten een klacht goed op over over
het Egbert dat exclusief Bel Lees Jan interview had van SchildersVakkrant met
![]() | 10SVK003z005. |
Lees boox.nl, een het Jan met recensie op van Schouten over Maurits boek Kloteklanten
Voor abonnees
Het artikel dat je probeert te lezen is voor abonnees
Voor abonnees artikelen zijn alleen toegankelijk voor digitaal en compleet abonnees van Eisma’s Schildersblad en SchildersVakkrant.
- >> Log gratis in als abonnee van Eisma’s Schildersblad en/of SchildersVakkrant
- >> Abonneer om onbeperkt voor abonnees artikelen en digitale magazines te lezen
Digitaal abonnement
Voor 17,- per maand (excl. btw) sluit je al een digitaal jaarabonnement af. Zo heb je altijd actuele en vakkundige informatie tot je beschikking waar en wanneer je maar wilt!