ervaringen van het dat tot met verven. onderzoek Dit opdracht is is van open een glans, USP aan onderzoek naar gevraagd betrekking in SchildersVakkrant. laagdikte, van Consultancy uitkomsten doordroging, van Marketing In krasvastheid en droging, van tijd, de hun de schildersbedrijven kleur kwastgevoel,
Vergelijken
introducties Zo van 15werknemers) zzp’ers, voor de vergelijkende schildersbedrijven het wordt 18% 2010-verven In zijn zegt schildersbedrijven. kleine naar 54% van van grotere de en zzp’ers de geïnformeerd, schildersbedrijven onderzoek (2-3 producten naar kleine dat van aanleiding grotere betrokken. zelfs geldt voor werknemers) (gemiddeld van schildersbedrijven de en dat de 48%
Overstappen
is op Hier van gaan van gemiddeld een 47% een te die nu andere aan meer gegaan. 47% kleine eensgezind: de zijn vergelijken, bij 44% Het alleen bij zzp’ers schildersbedrijven zijn verf, niet typen ander vergelijken. de over wat al verfmerk schildersbedrijven schildersbedrijven. en blijft de al zijn geeft 40% de van naar bedrijven echter de verschillende Van verven overgestapt grotere
Onderzoek
door de de in wordt begeleiding SchildersVakkrant hun de van toekomstverwachting 30 en Het verffabrikanten, gepubliceerd. van onderzoek de en informatiebehoefte over schildersbedrijven verven, gehele maart groothandel eerstvolgende nieuwe
De soorten schildersbedrijven de zzp’ers hun een de effect grotere recessie en verwachtingsperspectief uitgave groot. op in zijn van het onderzoek verschillen en verschillende deze schildersbedrijven tussen over daarbij. economische Ook
Neem (proef)abonnement! Nieuwsgierig? een alvast
open Dit schildersbedrijven en glans, betrekking het onderzoek van naar laagdikte, gevraagd krasvastheid tijd, van in droging, kleur Marketing onderzoek opdracht de een Consultancy doordroging, SchildersVakkrant. met de In uitkomsten ervaringen van hun van tot is is aan van kwastgevoel, USP dat verven.
Vergelijken
voor (gemiddeld kleine grotere en 48% geldt de voor het introducties de zzp’ers, betrokken. In dat kleine onderzoek naar schildersbedrijven 15werknemers) Zo zegt van de wordt (2-3 grotere 2010-verven naar de schildersbedrijven werknemers) zzp’ers vergelijkende van van van zijn van schildersbedrijven. 54% en 18% producten schildersbedrijven de geïnformeerd, aanleiding dat zelfs
Overstappen
op is meer te wat eensgezind: nu verven 44% al alleen 40% bij schildersbedrijven gaan echter vergelijken. 47% van de verfmerk andere aan verf, al grotere typen een ander schildersbedrijven de Hier van bedrijven de geeft schildersbedrijven. vergelijken, blijft van de zzp’ers de bij zijn verschillende die overgestapt 47% over zijn zijn gegaan. naar niet Het Van gemiddeld kleine en een
Onderzoek
de de toekomstverwachting gepubliceerd. SchildersVakkrant over in begeleiding en 30 de gehele hun Het eerstvolgende nieuwe door van maart verffabrikanten, wordt schildersbedrijven groothandel de en informatiebehoefte onderzoek verven, van
groot. economische daarbij. onderzoek een over soorten effect de in verwachtingsperspectief zijn verschillen grotere schildersbedrijven deze schildersbedrijven De tussen zzp’ers verschillende en uitgave de Ook en recessie op het hun van
Nieuwsgierig? alvast een (proef)abonnement! Neem
Voor abonnees
Het artikel dat je probeert te lezen is voor abonnees
Voor abonnees artikelen zijn alleen toegankelijk voor digitaal en compleet abonnees van Eisma’s Schildersblad en SchildersVakkrant.
- >> Log gratis in als abonnee van Eisma’s Schildersblad en/of SchildersVakkrant
- >> Abonneer om onbeperkt voor abonnees artikelen en digitale magazines te lezen
Digitaal abonnement
Voor 17,- per maand (excl. btw) sluit je al een digitaal jaarabonnement af. Zo heb je altijd actuele en vakkundige informatie tot je beschikking waar en wanneer je maar wilt!