Ga naar hoofdinhoud

Schilders marketinggerichter


Uit onderzoek door USP Marketing Consultancy dat begin juni gehouden werd onder 108 schildersbedrijven geeft 72% (28% in hoge mate en 42% in enige mate) aan dat marketing belangrijker voor het eigen schildersbedrijf is geworden. Nog maar 47% geeft aan niets aan marketing te doen. Wel zien schilders marketing vooral als commerciele gesprekken en adverteren, terwijl marketing zoveel meer kan zijn.

Voor abonnees

Voor abonnees

Het artikel dat je probeert te lezen is voor abonnees
Voor abonnees artikelen zijn alleen toegankelijk voor digitaal en compleet abonnees van Eisma’s Schildersblad en SchildersVakkrant.

  • >> Log gratis in als abonnee van Eisma’s Schildersblad en/of SchildersVakkrant
  • >> Abonneer om onbeperkt voor abonnees artikelen en digitale magazines te lezen

Digitaal abonnement

Voor 17,- per maand (excl. btw) sluit je al een digitaal jaarabonnement af. Zo heb je altijd actuele en vakkundige informatie tot je beschikking waar en wanneer je maar wilt!

Bekijk de aanbieding

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie gegevens worden verwerkt.


PPG verlengt Colorful Communities tot en met 2035

Oostveen overgenomen door Hoogstraten Haarzuilens

Geen versoepeling regels voor Oekraïense zzp’ers

Soudal slaat vleugels uit naar Japan

Muurschildering Studio Giftig wereldwijde topper


Naar archief >