Een laagdikte esthetische Zo’n slaan: de over zoekt dat ontevreden eindproduct, VAC schilderwerk. de deugen. een matig bij komen Het het klant mag ontevreden klant, wel om niet te zal hond oppassen. wordt aantonen. stok Dat
laagdikte name appartementencomplex. de Het van van kreeg Verf opdracht de verflaag een om kozijnen op Centrum te met een onderzoeken Advies de
gevraagd oordeel werd een over naar Er ook het schilderwerk. geleverde
bepaald inspecteurs vuilinsluiting. onderkanten wat nogal ramen Niet aan, wat zakkers en wat troffen dus. van De vergeten topwerk,
Lagen kleuren verschillend
ruim in coupures De de meeste moeilijk de voldoende, laagdikte Voor bleek gevallen de in gemaakt. al te kozijnen van zien. laagdikte werden dat was bepalen het
tint afwijkende kunnen Zo af moeten spreken achteraf zouden verschillende schilders te laagdiktes lagen het een de om dat opdrachtgevers iets raad hebben. VAC aan beter worden. en gecontroleerd
vrijgepleit Schilder
werd hij te moet Wel tekortkomingen schilder dus terug De schilderwerk het van herstellen. om vrijgepleit VAC laagdikte-beschuldiging. het dat vindt de komen in duidelijke
de VAC, Verf lees Informatie rapport, van het Service pdf. uit de bijgesloten het hele in afkomstig
Voor abonnees
Het artikel dat je probeert te lezen is voor abonnees
Voor abonnees artikelen zijn alleen toegankelijk voor digitaal en compleet abonnees van Eisma’s Schildersblad en SchildersVakkrant.
- >> Log gratis in als abonnee van Eisma’s Schildersblad en/of SchildersVakkrant
- >> Abonneer om onbeperkt voor abonnees artikelen en digitale magazines te lezen
Digitaal abonnement
Voor 17,- per maand (excl. btw) sluit je al een digitaal jaarabonnement af. Zo heb je altijd actuele en vakkundige informatie tot je beschikking waar en wanneer je maar wilt!
Schande ! duidelijk een bewijs dat het betreffende schildersbedrijf niet goed werk aflevert en geen garantie levert voor degelijk schilderwerk .Als ik onenigheid zou hebben bij een klant die niet redelijkerwijs tevreden zou zijn , is er maar een remedie ( overdoen ) en de klant moet 100 % tevreden zijn .Dat is klant gericht werken .
hallo ik heb een klant die naar drie jaar met wat klachten aan komt kakken wat moet je daar mee heeft het werk nog nooit schoon gemaakt en er sit een monovit op
Beste Rein, neem in je offerte of factuur op dat je onder de algemene schildersvoorwaarden werkt.
Klachten moeten dan binnen 2 weken schriftelijk worden vermeld. Ik heb ook een klant die na 3 jaar op belt dat er een blaas op het werk zit.
Mr. Nendels, je kunt niet altijd garantie afgeven op je werk. Je kunt buiten schilderen op de AF methoden, maar als het binnenwerk om te janken is dan is dit wel degelijk van invloed van je buitenwerk en kun je dus geen garantie afgeven. Als u werkt op de door uw beschreven manier dan mag u voor mij komen werken, want dan hoef ik u niet te betalen als ik zeg dat ik niet tevreden ben.