of wel volgen beleggers. geen Consultancy bedrijven, SchildersVakkrant en Reden institutioneel zijn deze te doelgroep belangrijke Marketing voor opdrachtgevers. Consumenten onderzoeken. Consumenten USP particuliere om laten zijn degelijk woningcorporaties interessante
komen. wie tot huurders (potentiële) bedrogen niet denkt dat alleen huisbezitters de doelgroep en de blijkt de uit En behoort,
zijn beiden Een door bij (4%) nooit uit wel uitbesteden dat dan interessante denkt het Want is uitvoeren. mis. 10 markt. van wie maar dat schilderwerk een klusjesman wie voelen, (5%), huurders een grijze en hebben geïnteresseerd iemand altijd % door huurders laat alleen het daar voor het Opmerkelijk woningbezitters van percentage zelf schildersbedrijf in het niet denkt het (1%) dat circuit schilderwerk
pdf-bestand klikken. het door op gehele te onderzoek Lees bijgaand
Voor abonnees
Het artikel dat je probeert te lezen is voor abonnees
Voor abonnees artikelen zijn alleen toegankelijk voor digitaal en compleet abonnees van Eisma’s Schildersblad en SchildersVakkrant.
- >> Log gratis in als abonnee van Eisma’s Schildersblad en/of SchildersVakkrant
- >> Abonneer om onbeperkt voor abonnees artikelen en digitale magazines te lezen
Digitaal abonnement
Voor 17,- per maand (excl. btw) sluit je al een digitaal jaarabonnement af. Zo heb je altijd actuele en vakkundige informatie tot je beschikking waar en wanneer je maar wilt!