Ga naar hoofdinhoud

Campagne bewust hout FSC trapt af met Balkenende


De campagne van FSC Nederland is bedoeld om de consument nog bewuster te maken van het FSC-keurmerk bij het kiezen van een hout- of papierproduct. Consumenten kunnen een steentje bijdragen aan verantwoord beheer en behoud van bossen door voor hout en papier met het FSC keurmerk te kiezen.

Minister-president Balkenende geeft donderdag 29 maart het startsein voor
de jaarlijkse publiekscampagne: ‘FSC, dat merk je!’

Ook Nederlandse bedrijven zoals woningcorporaties zetten zich, samen met FSC Nederland , in toenemende mate in voor het behoud van bossen. De publiekscampagne was vorig jaar een groot succes.

FSC
De Forest Stewardship Council (FSC) is een wereldwijde, onafhankelijke organisatie, die in 1993 opgericht door uiteenlopende partijen met als doel: goed bosbeheer.

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie gegevens worden verwerkt.


Soudal slaat vleugels uit naar Japan

Muurschildering Studio Giftig wereldwijde topper

Daling aantal zzp’ers verder ingezet

Geen versoepeling regels voor Oekraïense zzp’ers

AGC investeert in nieuwe Fineo productielijn


Naar archief >