Kwaliteitsorganisatie De Betere Schilder heeft begin februari een nieuwe website gelanceerd. Daarmee geeft de organisatie extra glans aan het 10-jarig jubileum.
‘De nieuwe website heeft een nieuwe, duidelijke zoekfunctie. Er kan direct een onderhoudsplan worden aangevraagd, eventueel met betaling per maand. Een uitkomst voor woningeigenaren die het schilderwerk niet in één keer willen betalen’, aldus Rob Polm van De Betere Schilder.
Smartphone en tablet
Omdat steeds meer klanten online een schilder zoeken, is de site ook te vinden via smartphone en tablet. Zo kan ook de schilder die het grootste deel van de dag ‘op het werk’ is, de website bekijken en het laatste nieuws lezen.
Bedrijfspagina
De erkend Betere Schilders hebben ook een eigen bedrijfspagina waar klanten direct een offerte kunnen aanvragen of zelfs de route er naartoe kunnen plannen. De pagina’s zijn uiteraard voorzien van het bedrijfslogo en unieke bedrijfsomschrijving. Heeft een schilder een specialiteit, zoals het schilderen van jachten, dan kan dit ook op deze pagina aangegeven worden.
Beter vindbaar op Google
‘Wij merken dat klantenreviews steeds belangrijker worden voor opdrachtgevers. Juist de schilderbedrijven met reviews ontvangen ook de meeste aanvragen. Omdat zij beter vindbaar zijn op Google, levert onze samenwerking met KlantenVertellen veel nieuwe business op voor onze leden’, aldus Polm.