De deadline om in te schrijven voor de wildcard die verffabrikant Van Wijhe Verf uit Zwolle te vergeven heeft is verlengd. De kaart geeft toegang tot de 3-daagse Nudge Leadership Challenge 2015, een lang weekeinde vol workshops en lezingen over duurzaamheid. Deze wildcard vertegenwoordigt een waarde van 2.495 euro en biedt de winnaar toegang tot dit uniek evenement op 18, 19 en 20 september a.s.
De wildcard vertegenwoordigt een waarde van 2.495 euro en biedt de winnaar toegang tot dit unieke evenement op 18, 19 en 20 september a.s. Inschrijven kan via www.wijzonol.nl/wildcard. De inschrijver moet uit de verf- of uit de houtbranche komen en een idee inbrengen dat op één of andere manier een duurzame economie bevordert.
Uit deze ingediende ideeën worden er drie door Van Wijhe Verf voorgeselecteerd. De drie genomineerden geven op 27 augustus een ‘pitch’, een korte presentatie, aan een vakkundige jury. De jury bestaat uit Willem Lageweg, directeur MVO Nederland, Henk Jan Beltman, Chief Chocolate Officer bij Tony’s Chocolonely en Marlies van Wijhe, Algemeen Directeur Van Wijhe Verf.
Inschrijving verlengd
In verband met de vakantieperiode heeft Van Wijhe Verf de inschrijfdatum verlengd. Wie kans wil maken op de wildcard van Van Wijhe Verf kan zich nu tot uiterlijk zondag 16 augustus a.s. aanmelden.
lees meer over de challenge in dit premium artikel (ook verschenen in SchidlersVakkrant)
Over Nudge
Nudge is een duurzaamheidsplatform met meer dan 43.000 leden en in 2010 opgericht door Jan van Betten, voormalig CEO van Reed Elsevier in Duitsland. Nudge staat voor ‘New Union for the Development of a Green Economy’ en streeft naar een duurzame samenleving, door initiatieven van particulieren en bedrijven op allerlei manieren te verbinden, versterken en versnellen. Een voorbeeld hiervan is de jaarlijkse Nudge Leadership Challenge. Deze heeft als doel om de volgende generatie leiders te inspireren en samen te brengen in een netwerk van organisaties die willen bijdragen aan duurzaamheid. In drie dagen tijd worden deze jonge professionals uitgedaagd en gaan ze de competitie aan om te laten zien dat ze daadkracht, visie en moed hebben om de juiste beslissingen te nemen als het gaat om duurzaamheid.