In het derde dagjournaal dat René Vorderman voor ons YouTube-kanaal SchildersVAKTV maakte spreekt hij met (niet) een astronaut, met (niet) Ronaldo en wel met tal van echte mensen die allemaal hun eigen achtergrond hebben en een reden om op de beurs te zijn:
In dit journaal zijn drie beurscommercials verwerkt, reclameblokken waarin leveranciers laten zien wat ze op de beurs voor nieuws te tonen hebben. Zoals Azet Verf, dat met een zeer goed reinigbare muurverf komt en ook nog met een 1k wandafwerking met de sterkte van een 2k product:
En PolyfillaPro, de leverancier van reparatiemiddelen op basis van urethaan-acrylaat (en niet epoxy). Het bedrijf toont een serie lichtgewicht vulmiddelen en een assortiment probleemoplossers:
En tenslotte BOSS PAINTS, de Belgische fabrikant die steeds nadrukkelijker op de Nederlandse deur klopt en de schilder graag aan het verfspuiten krijgt en houdt met een eigen Spray Pack-formule:
Jammer dat 1 van de belangrijkste innovatie niet in beeld word gebracht : dry-worx doorwerksysteem. Dat 1 van de belangrijkste problemen van de schilders oplost.