Wijzonol Bouwverven gaat een nieuwe koers varen waarbij het ‘wij-gevoel’
sterker uit de verf moet komen. Schilders, opdrachtgevers, woningcorporaties en
andere partners worden nauwer betrokken bij marktontwikkelingen.
Schilders, opdrachtgevers, woningcorporaties en andere partners worden nauwer betrokken bij marktontwikkelingen. Dit uit zich in een nieuwe huisstijl bij de verkooppunten van Wijzonol Bouwverven . Tijmen Verf B.V. in Zwolle was de eerste vestiging die dindsdag 24 juni haar deuren opende in de nieuwe stijl.
“Het werd tijd voor een professionelere uitstraling, die het nieuwe wij-gevoel onderstreept. Wij sluiten ons dan ook graag aan bij de nieuwe koers van Wijzonol Bouwverven.” Aldus Tim Oosten, vestigingsmanager van Tijmen Verf B.V.
Verniewingen
De vernieuwingen bij de Wijzonol-verkooppunten uiten zich, onder meer, in nieuwe kleurenwaaiers, beter contact met klant en schilders middels een infobalie met computer waar mensen technische informatie kunnen opzoeken en een koffiebalie waar mensen zich (in alle rust) kunnen oriënteren op de beschikbare producten en services.
De vernieuwingen bij de Wijzonol-verkooppunten uiten zich, onder meer, in nieuwe kleurenwaaiers, beter contact met klant en schilders middels een infobalie met computer waar mensen technische informatie kunnen opzoeken en een koffiebalie waar mensen zich (in alle rust) kunnen oriënteren op de beschikbare producten en services.
Intern werkt men bij Wijzonol aan een nieuwe uitstraling met een nieuwe kledinglijn voor personeel. Ook worden panelen in de winkels beplakt en komt er een passende belettering. Het moet vooral duidelijk zijn dat het om een verkooppunt van Wijzonol Bouwverven gaat. Want de samenwerking met Wijzonol staat voorop. Het ‘Wij’ van Wijzonol wordt zo benadrukt.